preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Ljubo Babić" Jastrebarsko

Login
VRIJEME

       

VOZNI RED

WEB STRANICE RAZREDA

Upoznajemo zavičaj

OD VRTIĆA DO ŠKOLE

MONOGRAFIJA ŠKOLE

KNJIŽNICA ONLINE

SIGURNIJI INTERNET

 

NAGRADA GRADA

Raspored zvona

   Prije podne
   8:00–8:44–prvi sat
   8:44–8:46–mali odmor
   8:46–9:30–drugi sat
   9:30–9:35–mali odmor
   9:35–10:20–treći sat
   10:20–10:35–veliki odmor
   10:35–11:20–četvrti sat
   11:20–11:25–mali odmor
   11:25–12:10–peti sat
   12:10–12:15–mali odmor
   12:15–13:00–šesti sat
   13:00–13:45-sedmi/nulti sat

   Poslije podne
   14:00–14:43–prvi sat
   14:43–14:45–mali odmor
   14:45–15:30–drugi sat
   15:30–15:35–mali odmor
   15:35–16:20–treći sat
   16:20–16:35–veliki odmor
   16:35–17:20–četvrti sat
   17:20–17:25–mali odmor
   17:25–18:10–peti sat
   18:10–18:15–mali odmor
   18:15–19:00–šesti sat
   19:05-19:50-sedmi sat

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 1. 2011.

Ukupno: 831583
Danas: 6

Udžbenici 2018./2019.

eTwinning projekti

Aktivnosti GLOBE grupe

Korisni linkovi

 

Vijesti iz CARNet-a
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 403
Najnovije vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
LEKTIRA? BRRRRRR.
Autor: Administrator , 6. 11. 2018.

Noćna mora većina učenika. Mora li biti tako? Ne mora!
Dokazali su to sedmaši koji su na nešto drukčiji način predstavili knjige koje su imali za lektiru.
O kojim je knjigama riječ?
Pjesme, Dobriše Cesarića i Djevojčica iz Afganistana, Deborah Ellis.


Učenici 7.e su brkato ozbiljni recitirali Cesarićeve pjesme po vlastitom izboru, a učenici 7.f su imali nešto složeniji zadatak.

Nakon što su pročitali knjigu, trebali su nabaviti papirnatu vrećicu. Na prednju stranu vrećice zalijepili su papir na kojem su napisali nekoliko rečenica o knjizi, ali najzanimljiviji dio nalazio se unutar vrećice. Tamo su ubacili predmete koji se spominju u knjizi i svaki od predmeta, prilikom predstavljanja knjige, morali obrazložiti.

Našlo se tu svega i svačega: lutki, autića, kruha koji je poslužio kao imitacija naana (Ne znaš što je naan? Pročitaj knjigu!), narukvica, perlica, rupčića pa čak i glava Kalamarka koja je izvrsno poslužila umjesto lubanje.

Iako ovakav način obrade lektire od učenika iziskuje mnogo vremena i uloženog truda, rezultati su odlični, a učenici itekako motivirani za rad.

Svaka drukčija ideja dodatni je poticaj učenicima na čitanje, te, nadajmo se, i na razvijanje ljubavi prema čitanju.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju