preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Ljubo Babić" Jastrebarsko

Login

VOZNI RED

Raspored zvona

   Prije podne
   8:00–8:45–prvi sat
   8:45–8:50–mali odmor
   8:50–9:35–drugi sat
   9:35–9:40–mali odmor
   9:40–10:25–treći sat
   10:25–10:40–veliki odmor
   10:40–11:25–četvrti sat
   11:25–11:30–mali odmor
   11:30–12:15–peti sat
   12:15–12:20–mali odmor
   12:20–13:05–šesti sat
   13:05-13:10 - mali odmor
   13:10–13:55-sedmi/nulti sat

   Poslije podne
   14:00–14:45–prvi sat
   14:45–14:50–mali odmor
   14:50–15:35–drugi sat
   15:35–15:40–mali odmor
   15:40–16:25–treći sat
   16:25–16:40–veliki odmor
   16:40–17:25–četvrti sat
   17:25–17:30–mali odmor
   17:30–18:15–peti sat
   18:15–18:20–mali odmor
   18:20–19:05–šesti sat

 

 

SLUŠAONICA

OD VRTIĆA DO ŠKOLE

MONOGRAFIJA ŠKOLE

KNJIŽNICA ONLINE

SIGURNIJI INTERNET

 

NAGRADA GRADA

Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 1. 2011.

Ukupno: 1571621
Danas: 61

Korisni linkovi

 

Vijesti iz CARNet-a
Najnovije vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
LEKTIRA? BRRRRRR.
Autor: Administrator , 6. 11. 2018.

Noćna mora većina učenika. Mora li biti tako? Ne mora!
Dokazali su to sedmaši koji su na nešto drukčiji način predstavili knjige koje su imali za lektiru.
O kojim je knjigama riječ?
Pjesme, Dobriše Cesarića i Djevojčica iz Afganistana, Deborah Ellis.


Učenici 7.e su brkato ozbiljni recitirali Cesarićeve pjesme po vlastitom izboru, a učenici 7.f su imali nešto složeniji zadatak.

Nakon što su pročitali knjigu, trebali su nabaviti papirnatu vrećicu. Na prednju stranu vrećice zalijepili su papir na kojem su napisali nekoliko rečenica o knjizi, ali najzanimljiviji dio nalazio se unutar vrećice. Tamo su ubacili predmete koji se spominju u knjizi i svaki od predmeta, prilikom predstavljanja knjige, morali obrazložiti.

Našlo se tu svega i svačega: lutki, autića, kruha koji je poslužio kao imitacija naana (Ne znaš što je naan? Pročitaj knjigu!), narukvica, perlica, rupčića pa čak i glava Kalamarka koja je izvrsno poslužila umjesto lubanje.

Iako ovakav način obrade lektire od učenika iziskuje mnogo vremena i uloženog truda, rezultati su odlični, a učenici itekako motivirani za rad.

Svaka drukčija ideja dodatni je poticaj učenicima na čitanje, te, nadajmo se, i na razvijanje ljubavi prema čitanju.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju