preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Ljubo Babić" Jastrebarsko

Login

VOZNI RED

Raspored zvona

   Prije podne
   8:00–8:45–prvi sat
   8:45–8:50–mali odmor
   8:50–9:35–drugi sat
   9:35–9:40–mali odmor
   9:40–10:25–treći sat
   10:25–10:40–veliki odmor
   10:40–11:25–četvrti sat
   11:25–11:30–mali odmor
   11:30–12:15–peti sat
   12:15–12:20–mali odmor
   12:20–13:05–šesti sat
   13:05-13:10 - mali odmor
   13:10–13:55-sedmi/nulti sat

   Poslije podne
   14:00–14:45–prvi sat
   14:45–14:50–mali odmor
   14:50–15:35–drugi sat
   15:35–15:40–mali odmor
   15:40–16:25–treći sat
   16:25–16:40–veliki odmor
   16:40–17:25–četvrti sat
   17:25–17:30–mali odmor
   17:30–18:15–peti sat
   18:15–18:20–mali odmor
   18:20–19:05–šesti sat

 

 

SLUŠAONICA

OD VRTIĆA DO ŠKOLE

MONOGRAFIJA ŠKOLE

KNJIŽNICA ONLINE

SIGURNIJI INTERNET

 

NAGRADA GRADA

Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 1. 2011.

Ukupno: 1581168
Danas: 11

Korisni linkovi

 

Vijesti iz CARNet-a
Najnovije vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
„ČUDO U KONKAVNOM ZRCALU“ PREZENTIRANO NA ŽSV UČITELJA FIZIKE
Autor: Administrator , 23. 5. 2017.

U srijedu, 17. svibnja 2017. u OŠ Velika Mlaka održano je redovito Županijsko stručno vijeće učitelja Zagrebačke županije. Učenik naše škole Marko Sirovica u pratnji mentorice Irene Peruš je povodom osvajanja trećeg mjesta na Državnom natjecanju i smotri iz fizike održao prezentaciju svog nagrađenog rada „Čudo u konkavnom zrcalu“ pred tridesetak učitelja fizike koji su se redom oduševili njegovim radom. 


Marko je dobio mnoge pohvale za svoj rad te je razmijenio svoja iskustva s učiteljima fizike. „Smatram da bi ovaj rad trebalo pokazivati u školama kako bi učenici shvatili na primjeru da zrak stvarno postoji i kako se giba te kako dolazi do prijenosa topline. Ovim pokusom to možemo vidno dokazati.“- izjavio je Marko i nadodao: „Želim pokazati kako u Republici Hrvatskoj ima mladih nada i budućih znanstvenika. Vjerujem da trebamo ostati u Hrvatskoj kako bismo razvijali nove tehnologije i poboljšavali školske uvjete i kako bi nastava fizike bila zanimljivija s čim više praktičnih radova.“





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju